torsdag 10 november 2011

Armband


Ni får ha överseende med att det är väldigt mycket band som florerar i bloggen... Värre kommer det att bli. Men det får vänta till imorgon.
Jag testade att göra några armband av några bandstumpar som jag hade liggandes. Jag tycker att de är fina att kombinera med snedslå i olika färger, zickzackband och andra festliga tillbehör :) Jag använde plasttryckknappar (KAM-knappar) att knäppa ihop dem med. Men det går precis lika bra att använda en vanlig knapp och resårögla. Min 7-åring kommer att go bananas över de här armbanden!

Material: Farbenmixband, snedslå  från min webbshop. Zickzackband från gömmorna. Mina armband är ca 25 cm från början.

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du ar att ska anya fina saker! Jattesota armband! Kramar/Frida

    SvaraRadera
  2. Vilka fina armband, tror säkert att min 7 åring också skulle älska dem!:)

    SvaraRadera
  3. Kul idé, jättefina armband! Jag börjar ångra att jag inte köpte några band av dig på Syfestivalen, men det verkar komma fler chanser ;)

    SvaraRadera
  4. Bra idé med armband! Själv döljde jag muddänden när jag sydde en filt idag med det fina skogsbandet. Ger det där lilla extra:)
    Kommer nog inte kunna motstå de där nya fina! Diggar insekterna och superhjältarna!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin